TERRA LOGISTICS

 

Transporto valdymo sistemos (programos) apima visus įmonėje vykstančius procesus, jos yra tiesiogiai integruotos su klientų ir dokumentų valdymu, pardavimų valdymu, tiekimo grandinės ir sandėlių valdymu, personalo valdymu, finansais. Transporto ir ekspedicijos sistemos paremtas moduline sistema, todėl gali būti pritaikyta tiek didelėje, tiek mažoje įmonėje, tiek užsiimančioje ekspedijavimu, tiek turinčioje nuosavą automobilių parką, tiek įmonėje, derinančioje abi veiklas. Transporto valdymo krovinių sistemos apima visus įmonėje vykstančius procesus, ji yra tiesiogiai integruota su klientų ir dokumentų valdymu, pardavimų valdymu, tiekimo grandinės ir sandėlių valdymu, personalo valdymu, finansais. Transporto ir ekspedicijos sistemos paremtas moduline sistema, todėl gali būti pritaikyta tiek didelėje, tiek mažoje įmonėje, tiek užsiimančioje ekspedijavimu, tiek turinčioje nuosavą automobilių parką, tiek įmonėje, derinančioje abi veiklas.

 

Transporto valdymo sistemos platforma Terra Logistics yra specializuota programinė verslo valdymo įranga, skirta planuoti, vykdyti ir optimizuoti krovinių gabenimą įvairiais transportavimo būdais. Sistemos naudojimo tikslai yra pagerinti transportavimo efektyvumą, sumažinti išlaidas, padidinti tiekimo grandinės matomumą realiuoju laiku ir užtikrinti klientų pasitenkinimą, bei matyti norimus rezultatus vienoje vietoje. Siuntėjai ir vežėjai yra pagrindiniai Terra Logistics sistemos vartotojai. Sistema tinkama naudoti gamintojams, platintojams, elektroninės prekybos organizacijoms, didmenininkams, mažmenininkams ir trečiųjų šalių logistikos paslaugų teikėjams (3PL).

 

Centralizuotas transporto planavimas

 

Sudėtingų logistikos užduočių valdymas didelėms įmonėms sukelia nemenką iššūkį. Dauguma transporto ir logistikos darbų apima įvairias geografines vietas. Dėl to kasdieninis darbas ir krovinių siuntimas, darbuotojų valdymas, sąskaitų išrašymas, reikalavimų laikymasis ir kiti veiksniai, prisidedantys prie tinklo veiklos, reikalauja laiko ir dėmesio. Priklausomai nuo krovinių operacijų organizavimo, šią veiklą gali vykdyti kelios komandos, atsakingos už konkrečius regionus, arba viena centralizuotų operacijų komanda. Vienai komandai centralizuotai tvarkant siuntimo ir vežėjo valdymo funkcijas, klientui lengviau derintis prie vieno tikslų ir strateginių prioritetų. Klientui suteikiama galimybė stebėti savo užsakymų būsenas prisijungus per kliento zoną Terra Logistics sistemoje. 

 

Kodėl verta skaitmenizuoti transporto valdymą įmonėje?

 

Skaitmeninimas yra popierinės informacijos pavertimas skaitmeniniu formatu. Tobulėjant sistemoms ir kuo daugiau verslo sričių kompiuterizuojant, ne išimtis ir transporto valdymas. Kroviniai gali būti aprūpinti įvairiais stebėjimo ir pranešimo prietaisais. Tai gali svyruoti nuo QR kodo, kurį galima nuskaityti, iki RFID žymų, ar  daugybės jutiklių, galinčių realiuoju laiku pateikti informaciją apie vietą (GPS) ir sąlygas (pvz., Temperatūrą, drėgmę). Terra Logistics transporto kontrolės ir valdymo sistema turi naujausias integracijas, kurios leidžia visą reikalingą informaciją stebėti realiu laiku vienoje sistemoje.
Sistemoje taip pat suteikiama galimybė valdyti ir verslo procesus, palaikyti sutarčiųmaplinką, susijusią su krovinių paskirstymu, reikiamais dokumentais. Daugelis vidaus verslo procesų gali būti suskaitmeninti (pvz., Atsargų valdymas, darbuotojų valdymas), todėl tiekimo grandinėje padidėtų našumas. Spartus tvarkomų duomenų augimas leidžia lengviau keistis elektroniniais duomenimis tarp įmonės padalinių.

 

Kokia galima nauda įdiegus transporto kontrolės ir valdymo sistemą?

 

Terra Logistics transporto valdymo sistema padeda įmonėms efektyviai ir patikimai valdyti krovinius. Ši sistema apima sprendimus gabenant krovinius visais būdais, taip pat gali apimti jungiamuosius, dalinius krovinius. Procesai apima krovinius, gabenamus į užsienį arba vidinius, tarp  transporto įmonei priklausančio arba vežėjų transporto.  Naudojantis sistema galima valdyti įvairius krovinius, nepriklausomai nuo jo sudėties.

Transporto valdymo sistema gali padėti geriau aptarnauti klientus, naudojant duomenis, kad būtų galima stebėti pagrindinius veiklos rodiklius, tokius kaip pristatymas laiku ir žalos rodikliai. Ši informacija gali būti naudojama siekiant pašalinti problemas ir pakeisti jas efektyviomis alternatyvomis.

Terra Logistic transporto valdymo sistema suteikia galimybę realiuoju laiku pamatyti, kokia yra krovinio būsena. Vartotojai gali gauti įspėjimus apie krovinių pristatymą. Gebėjimas nustatyti paslaugų teikimo sutrikimus suteikia verslui pranašumą iš karto žinoti, kada jie įvyksta, kad būtų galima atlikti krovinio pristatymo atnaujinimus. 

Sistema leidžia išrašyti sąskaitas elektroniniu būdu, papildomus reikiamus dokumentus. Sukurta galimybė integruoti įmonėje naudojamą buhalterinę sistemą, taip tiesiogiai perduodant sąskaitas. Tai supaprastina apskaitos procesus.

Vienas iš privalumų gali būti tai, kad sistema gali pateikti platų duomenų spektrą ir paversti juos prieinamomis žiniomis, kurias galima naudoti visoje įmonėje. Standartinės ataskaitos gali būti naudojamos sekti KPI, o papildomos ataskaitos gali būti sukurtos analizuoti tokius dalykus, kaip krovinių pristatymo kiekiai, transporto darbo laikas, neatitikimai ar paslaugų teikimo laikas. Duomenys gali tiksliai nustatyti, kokie gali būti tikėtini rezultatai, ar kaip išplėsti teigiamus rezultatus.

 

Daugiau informacijos apie Terra Logistics sistemą

Lankstūs transporto sistemos sprendimai
Lanksčiai spręsti iškylančias problemas su mažiausiomis laiko sąnaudomis.

Gebėjimas išgirsti klientą ir suprasti jo besikeičiančius poreikius, galimybė perplanuoti vidinius procesus įmonėje – tiesiausias kelias į sėkmę ir augimą. Mes padėsime Jums:

  • Lengvai sudaryti sudėtingiausius vežimo maršrutus su galimybe transportuoti bet kokio tipo krovinius;
  • Dinaminių sprendimų dėka greitai prisitaikyti prie naujų kliento reikalavimų: galimybė įvesti parametrus savarankiškai, dinaminiai priminimai;
  • Maksimaliai išnaudoti turimą automobilių parką ir partnerių pajėgumus;
  • Integracijų su transporto sekimo sistemomis dėka palengvinti užsakymų vykdymo monitoringą online režimu;
  • Lengvai  administruoti bet kokias vairuotojų išlaidas komandiruočių metu.
Patikimumas
Būti patikimu partneriu siekiant ilgalaikio bendradarbiavimo.

Prisiimtų įsipareigojimų įvykdymas laiku, atliekamų paslaugų kokybė padeda pamatus tvirtai partnerystei. Mes padėsime Jums:

  • Analizuoti bendradarbiavimą su klientais, matyti dinamiką ir pokyčius, įvertinti naudą ir priimti teisingą ateities strategiją;
  • Gauti laiku finansinę informaciją, kad galėtumėte išmintingai valdyti savo verslą;
  • Vystyti kokybės valdymo sistemą, analizuoti veiklą pagal pasirinktus parametrus;
  • Lengvai valdyti visą reikalingą informaciją, kad kiekvienas užsakymas būtų įvykdytas laiku, o iškylančios problemos būtų išsprendžiamos maksimaliai greitai;
  • Apsisaugoti nuo bet kokių netikėtumų: lengvai valdysite visus savo įsipareigojimus ir laiku gausite priminimus apie reikalingus atlikti darbus;
  • Turėti visą reikalingą informaciją techninėms automobilių parko problemoms spręsti.
Maksimalios galimybės
Siekti užsibrėžto tikslo, maksimaliai išnaudojant savo galimybes.

Siekiant tikslo reikia turėti ir valdyti informaciją, kuri padėtų koreguoti veiksmus, priimti tinkamus sprendimus. Mes padėsime Jums:

  • Analizuoti kritinius veiklos ir verslo rodiklius, suteikdami duomenis realiu laiku, pateikdami reikalingą grafinę informaciją;
  • Tiksliai planuoti įmonės veiklą, vairuotojų užimtumą ir kelionių maršrutus;
  • Palyginti planuojamus rodiklius su gaunamais rezultatais;
  • Išplėsti savo galimybes: valdyti reikalingą informaciją, efektyviausiai išnaudoti turimas laisvas transporto priemones.