Paslaugų ir personalo užduočių valdymo sistema Terra Service yra skirta įmonėms, kurioms reikalingas užduočių administravimas, realaus laiko darbo perdavimas ar įvykių registravimas, reikiamų darbuotojų informavimas apie turimus atlikti darbus, ar kitus įvykius, gedimus, kuriuos reikia tvarkyti.

Sistema taip pat tinkama darbuotojų darbo vykdymo ir laiko apskaitos kontrolei, neatitikčių registravimui įmonės veikloje bei priežiūrai atlikti.

 

Kaip veikia sistema?

 

Sistema turi mobilią programėlę, todėl užduotys gali būti įvedamos arba gaunamos tiesiai į ją. Per mobilią programėlę klientas ar vadybininkas įveda reikiamas užduotis, kurios gaunamos į sistemą ir vėliau yra paskirstomos reikiamiems darbuotojams. Darbuotojai gauna jiems priskirtas užduotis tiesiogiai į mobilią programėlę savo telefone, gali pažymėti pradėtus, atliktus darbus, parašyti pastabas, ar peržiūrėti darbų istoriją.

Sistema veikia naršyklės pagrindu, todėl yra prieinama visur, kur bus interneto ryšys. Mobili programėlė gali būti pritaikoma kartu su kitomis Terra IT verslo valdymo sistemomis: 

Terra ERP - gamybos valdymo sistema;
Terra Project - projektų valdymo sistema;
Terra Logistics - transporto valdymo sistema ar kt.


Kam tinka?

 

Ši sistema lengvai adaptuojama ir pritaikoma įmonėse, kurios teikia statybų, pastatų administravimo, draudimo paslaugas, vykdo projektinę veiklą ar reikia realiu laiku perduoti užduotis darbuotojams. Naudodamiesi šia programa, Jūsų klientai arba darbuotojai galės fiksuoti įvykius, gedimus, prekių brokus, problemas, nurodyti atliktus darbus.

Sistema tinka įvairių sričių įmonėms, kuriose darbų perdavimui ir jų įvykdymui skiriamas dėmesys, bei turi būti atlikti greitai ir teisingai.

 

Daugiau informacijos apie Terra Service sistemą