Mobilioji aplikacija yra papildomas įrankis įmonėms, norinčioms efektyviau valdyti informaciją ir ja keistis tarp darbuotojų, realiu laiku.

 
Projektų valdymo sistema „Terra Project“ yra skirta įmonėms, kurių veiklos pagrindą sudaro projektų vykdymas. Projektų valdymas yra tiesiogiai integruotas su klientų ir dokumentų valdymu, tiekimo grandine, sandėliais, personalo valdymu, finansais. Visas sprendimas paremtas moduline sistema, todėl gali būti pritaikytas tiek mažoje, tiek didelėje įmonėje.

Šiam sprendimui buvo sukurta mobilioji programėlė, skirta darbuotojui projektų valdymui, kuri užtikrina efektyvesnį informacijos srautų valdymą bei padeda sumažinti galimų klaidų tikimybę, taip pat palengvina komunikaciją tarp darbuotojų, realiu laiku.  

Mobiliosios programėlės galimybės leidžia vartotojui peržiūrėti savo užduotis, suplanuotus darbus, projektų sutartis bei tvarkyti savo laiko apskaitą. Sukurta abipusio bendravimo funkcija tarp darbuotojo ir vadybininko. Yra galimybė pasikeisti kalbą į anglų arba lietuvių, esant poreikiui, pritaikyti kitai kalbai.

Programėlės funkcijų atvaizdavimas leidžia lengvai peržiūrėti ir valdyti savo darbus, nesudėtingas meniu, todėl be jokio vargo galima pradėti naudotis.

Plačiau apie Terra Project: http://www.terraproject.lt/