Gamybos ir prekybos  įmonės, kurios vykdo garantinį ir pogarantinį servisą, turi savo veiklos ypatumus. Garantinis ir pogarantinis servisas tiesiogiai susijęs su tiekimo grandine, logistika, kokybės ir gamybos valdymu, savitarna (klientų zona).

Šį sprendimą sudaro tokie komponentai:

  • Darbų užsakymo valdymas
  • Brokuotos dalys
  • Serviso centro valdymas
  • Rangovas
  • Darbų vykdymo sistema

Šiuolaikinės technologinės priemonės ir veiklos algoritmai leidžia tą patį darbą atlikti greičiau ir patiriant mažesnes išlaidas. Mes padėsime Jums:

  • Greitai surasti reikiamą informaciją ir, remiantis ja, priimti sprendimus versle;
  • Palengvinti darbų paskirstymą serviso centrams ir darbų monitoringą;
  • Integruoti procesus su servisą teikiančiais centrais ir logistiką atliekančiomis įmonėmis, padidinant šio sprendimo vertę visoms dalyvaujančioms šalims;
  • Palengvinti kritinių parametrų automatinį sekimą ir valdymą;
  • Pakelti atliekamų darbų kokybę ir užsitikrinti klientų lojalumą;
  • Operatyviai informuoti klientą apie vykdomo užsakymo būseną.