Dažnai įmonėse naudojamos ar diegiamos sistemos neturi tarpusavio sąsajų, nėra suderintos, atsiranda perteklinė informacija, ta pati informacija vedama atskirai į kiekvieną sistemą, be to, verslo procesai gali būti ne pilnai optimizuoti ir automatizuoti.

Sistemų integravimas versle atneša tokią pridėtinę vertę:

  • Resursų taupymas (laikas, žmogiškieji ištekliai, finansai, sistemų priežiūra);
  • Operatyvus informacijos prieinamumas (iššūkių sprendimas, analitika, strategijos pasirinkimas);
  • Klaidų tikimybės mažėjimas (mažesnis žmogiškasis faktorius, bendri standartai);
  • Duomenų patikimumas ir tikslumas;
  • Verslo procesų efektyvumas.

Įmonės „Terra IT“ atliktos integracijos:

  • Trečiųjų šalių sandėlio valdymo sistemos ("Equinox", UAB „ALSO“, UAB „Acme kompiuterių komponentai“, „TD BALTIC“, „ELKO“, „ASBIS“, „ABC Data“, „Pretendentas“ ir kt.);
  • Specializuotos sistemos: gamybinės („Klaes“, „Monitor"), muitinė („Avilda“);
  • Buhalterinės apskaitos programos („Pragma“ 3.2 ir „Pragma" 4, „Rivilė“, „Skaita“, „Finvalda“, „Agnum“, „Axapta“, „BC+“, „Stekas“, „Optimum“, „Centas", „Būtenta", „Dineta", „Debetas",  ir kt.);
  • Bankų sistemos (visi Lietuvos komerciniai bankai), mokejimai.lt, valiutų kursų sichronizacija su Lietuvos banku, "Paysera";
  • Tarptautinių atsiskaitymų sistemos („PayPal“);
  • Transporto navigacijos sistemos („Altas“, „Teltonika“, „Loc Tracker“);
  • Integracijos su GSM operatoriais („Telia“, „Bitė“, „Tele2“);
  • Integracijos su rezervacijos sistemomis („NorfolkLine“, „StenaLine“, „Sea France“, „PO Ferries“, „MyFerryLink“, IrishFerries“, „booking.com“).