Terra Logistics: Sąskaitų išrašymo patobulinimas
Terra Logistics transporto valdymo sistemoje patobulintas pardavimo dokumentų išrašymas ir siuntimas.
Terra Logistics transporto valdymo sistema skirta tiek ekspedicines, tiek pervežimo paslaugas teikiančioms, tiek abi veiklas derinančioms įmonėms, todėl sistema visada yra pritaikoma prie kiekvienos įmonės veiklos ypatumų ir specifikos.
Transporto sistema Terra Logistics apima visus transporto paslaugas teikiančioje įmonėje vykstančius logistikos verslo procesus, pradedant kliento užklausa arba užsakymu, baigiant finansine analize, kiek yra pelningi gauti užsakymai.
Plečiant sistemos galimybes, papildytas pardavimo dokumentų išrašymas ir siuntimas. Nuo šiol yra galimybė su pardavimo sąskaita faktūra kartu siųsti ir pardavimo dokumentų integracinius failus. Tai reiškia, kad šiuos failus klientai galės įsikelti į savo buhalterinės apskaitos sistemą.
Šis funkcionalumas darbuotojams suteikia patogesnį įmonės dokumentų valdymą ir lengvesnį dalinimąsi su klientais, bei sumažina rankinio darbo kiekį.
Plačiau apie Terra Logistics: www.terralogistics.lt