Kam skirta?

 

Kiekviena įmonė savo verslo procesus apsirašo, kad vėliau būtų galima sekti jų pokyčius, atlikti įvairias analizes, išrašyti ataskaitas, bei stebėti augantį pelną, bei kintančias išlaidas. 

Verslo valdymo sistemos skirtos įmonėms, norinčios suvaldyti informacijos srautus, atnaujinti savo turimus duomenų kaupimo šaltinius, siekti naujovių, bei užtikrinti tinkamą verslo skaitmenizavimą. Visa įmonės informacija laikoma vienoje sistemoje ir yra prieinama realiu laiku vartotojams, kuriems priskirtos reikiamos teisės. 

Dažnai įmonėse naudojamos ir papildomos sistemos, įranga, kuri gali būti apjungta su „Terra IT“ sistemomis, tada jos realiu laiku keičiasi duomenimis ir viskas yra matoma vienoje sistemoje. Taip išvengiama duomenų pasikartojimo, bei dvigubo darbo, sumažinama klaidų.

 
Kokia nauda?

 

Verslo valdymo sistemos leidžia palaikyti darbuotojų kontrolę einamu metu. Matomi vykdomi, atlikti darbai, darbo laiko apskaita. Taip pat verslo valdymo sistemos turi priedą - mobiliąją programėlę darbuotojams, kurioje jie gauna savo užduotis, darbus, gali stebėti savo planus, darbų istoriją, siųsti ir gauti pranešimus iš sistemos.

Sistemos organizacijos valdymui sukuria pridėtinę vertę, sutaupo laiko, padeda išvengti klaidų ir užtrikina, kad visa informacija būtų prieinama realiu laiku, patikrinamas jos teisingumas, bei gaunamos veiklos naudingumo analizės.

 

 

Kur naudojamos?

 

Verslo valdymo sistemos (VVS) reikalingas įrankis kiekviename versle. Tam, kad įmonė turėtų apčiuopiamą naudą, verslo valdymo sistemos turi apimti visus procesus, vykstančius įmonėje, turi būti įvedami ir apdorojami duomenys, naudojamos ataskaitos, analitikos įrankiai. Nemažiau svarbu, kad sukurta verslo valdymo sistema būtų suintegruota (apjungta) su kita įmonėje naudojama programine įranga – tai leidžia ženkliai sumažinti darbo sąnaudas, klaidų skaičių, padidinti efektyvumą, išvengti trūkio taškų, kai ta pati informacija įmonėje vedama atskirai į skirtingas sistemas. UAB „Terra IT“ kuriami verslo valdymo sprendimai įvairiose verslo srityse:

  • Pramonė ir gamyba;
  • Paslaugų sektorius;
  • Projektinė veikla;
  • Logistika ir transportas.

 

Ką siūlome?

 

Turėdama nemažą patirtį, gerą verslo specifikos išmanymą, naudodama pažangius technologinius sprendimus (debesų kompiuterija, mobilios aplikacijos ir įrenginiai, sistemų integracijos), UAB „Terra IT“ gali pasiūlyti tinkamą sprendimą kiekvienai įmonei. UAB „Terra IT“ sukūrė ir toliau sėkmingai vysto savo produktus:

  • Terra ERP – gamybos verslo valdymo sistema, skirta pramonės ir gamybos įmonėms;
  • Terra CMMS - įrenginių priežiūros valdymo sistema, skirta pramonės ir gamybos įmonėms;
  • Terra Project - projektų valdymo sistema, skirta įmonėms, vykdančioms projektinę veiklą įvairiose verslo srityse.
  • Terra Service - personalo užduočių valdymo sistema, skirta statybų, pastatų administravimo, draudimo paslaugas teikiančioms įmonėms;
  • Terra Logistics – transporto verslo valdymo sistema, skirta logistikai ir transportui;
  • Terra Cargo – verslo valdymo sistema, skirta krovininio transporto keltų bilietų rezervacijai;
  • Terra B2B – tiekimo grandinės valdymo sistema, skirta valdyti prekių judėjimą sandėlyje, jų atvežimą, bei išvežimą;
  • Terra Stock – atsargų valdymo sistema, skirta didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonėms, optimizuoti atsargų ir asortimento kiekius, bei maksimizuoti pelną;
  • Terra Docs – elektroninių dokumentų skaitmeninimo sistema, padedanti juos konvertuoti į reikiamą buhalterinės apskaitos sistemos formatą.

 

Padėsime išsirinkti tinkamiausią sprendimą Jūsų verslui. Kreipkitės čia.

 

 

TERRA LOGISTICS

 

Transporto valdymo sistemos (programos) apima visus įmonėje vykstančius procesus, jos yra tiesiogiai integruotos su klientų ir dokumentų valdymu, pardavimų valdymu, tiekimo grandinės ir sandėlių valdymu, personalo valdymu, finansais. Transporto ir ekspedicijos sistemos paremtas moduline sistema, todėl gali būti pritaikyta tiek didelėje, tiek mažoje įmonėje, tiek užsiimančioje ekspedijavimu, tiek turinčioje nuosavą automobilių parką, tiek įmonėje, derinančioje abi veiklas. Transporto valdymo krovinių sistemos apima visus įmonėje vykstančius procesus, ji yra tiesiogiai integruota su klientų ir dokumentų valdymu, pardavimų valdymu, tiekimo grandinės ir sandėlių valdymu, personalo valdymu, finansais. Transporto ir ekspedicijos sistemos paremtas moduline sistema, todėl gali būti pritaikyta tiek didelėje, tiek mažoje įmonėje, tiek užsiimančioje ekspedijavimu, tiek turinčioje nuosavą automobilių parką, tiek įmonėje, derinančioje abi veiklas.

 

Transporto valdymo sistemos platforma Terra Logistics yra specializuota programinė verslo valdymo įranga, skirta planuoti, vykdyti ir optimizuoti krovinių gabenimą įvairiais transportavimo būdais. Sistemos naudojimo tikslai yra pagerinti transportavimo efektyvumą, sumažinti išlaidas, padidinti tiekimo grandinės matomumą realiuoju laiku ir užtikrinti klientų pasitenkinimą, bei matyti norimus rezultatus vienoje vietoje. Siuntėjai ir vežėjai yra pagrindiniai Terra Logistics sistemos vartotojai. Sistema tinkama naudoti gamintojams, platintojams, elektroninės prekybos organizacijoms, didmenininkams, mažmenininkams ir trečiųjų šalių logistikos paslaugų teikėjams (3PL).

 

Centralizuotas transporto planavimas

 

Sudėtingų logistikos užduočių valdymas didelėms įmonėms sukelia nemenką iššūkį. Dauguma transporto ir logistikos darbų apima įvairias geografines vietas. Dėl to kasdieninis darbas ir krovinių siuntimas, darbuotojų valdymas, sąskaitų išrašymas, reikalavimų laikymasis ir kiti veiksniai, prisidedantys prie tinklo veiklos, reikalauja laiko ir dėmesio. Priklausomai nuo krovinių operacijų organizavimo, šią veiklą gali vykdyti kelios komandos, atsakingos už konkrečius regionus, arba viena centralizuotų operacijų komanda. Vienai komandai centralizuotai tvarkant siuntimo ir vežėjo valdymo funkcijas, klientui lengviau derintis prie vieno tikslų ir strateginių prioritetų. Klientui suteikiama galimybė stebėti savo užsakymų būsenas prisijungus per kliento zoną Terra Logistics sistemoje. 

 

Kodėl verta skaitmenizuoti transporto valdymą įmonėje?

 

Skaitmeninimas yra popierinės informacijos pavertimas skaitmeniniu formatu. Tobulėjant sistemoms ir kuo daugiau verslo sričių kompiuterizuojant, ne išimtis ir transporto valdymas. Kroviniai gali būti aprūpinti įvairiais stebėjimo ir pranešimo prietaisais. Tai gali svyruoti nuo QR kodo, kurį galima nuskaityti, iki RFID žymų, ar  daugybės jutiklių, galinčių realiuoju laiku pateikti informaciją apie vietą (GPS) ir sąlygas (pvz., Temperatūrą, drėgmę). Terra Logistics transporto kontrolės ir valdymo sistema turi naujausias integracijas, kurios leidžia visą reikalingą informaciją stebėti realiu laiku vienoje sistemoje.
Sistemoje taip pat suteikiama galimybė valdyti ir verslo procesus, palaikyti sutarčiųmaplinką, susijusią su krovinių paskirstymu, reikiamais dokumentais. Daugelis vidaus verslo procesų gali būti suskaitmeninti (pvz., Atsargų valdymas, darbuotojų valdymas), todėl tiekimo grandinėje padidėtų našumas. Spartus tvarkomų duomenų augimas leidžia lengviau keistis elektroniniais duomenimis tarp įmonės padalinių.

 

Kokia galima nauda įdiegus transporto kontrolės ir valdymo sistemą?

 

Terra Logistics transporto valdymo sistema padeda įmonėms efektyviai ir patikimai valdyti krovinius. Ši sistema apima sprendimus gabenant krovinius visais būdais, taip pat gali apimti jungiamuosius, dalinius krovinius. Procesai apima krovinius, gabenamus į užsienį arba vidinius, tarp  transporto įmonei priklausančio arba vežėjų transporto.  Naudojantis sistema galima valdyti įvairius krovinius, nepriklausomai nuo jo sudėties.

Transporto valdymo sistema gali padėti geriau aptarnauti klientus, naudojant duomenis, kad būtų galima stebėti pagrindinius veiklos rodiklius, tokius kaip pristatymas laiku ir žalos rodikliai. Ši informacija gali būti naudojama siekiant pašalinti problemas ir pakeisti jas efektyviomis alternatyvomis.

Terra Logistic transporto valdymo sistema suteikia galimybę realiuoju laiku pamatyti, kokia yra krovinio būsena. Vartotojai gali gauti įspėjimus apie krovinių pristatymą. Gebėjimas nustatyti paslaugų teikimo sutrikimus suteikia verslui pranašumą iš karto žinoti, kada jie įvyksta, kad būtų galima atlikti krovinio pristatymo atnaujinimus. 

Sistema leidžia išrašyti sąskaitas elektroniniu būdu, papildomus reikiamus dokumentus. Sukurta galimybė integruoti įmonėje naudojamą buhalterinę sistemą, taip tiesiogiai perduodant sąskaitas. Tai supaprastina apskaitos procesus.

Vienas iš privalumų gali būti tai, kad sistema gali pateikti platų duomenų spektrą ir paversti juos prieinamomis žiniomis, kurias galima naudoti visoje įmonėje. Standartinės ataskaitos gali būti naudojamos sekti KPI, o papildomos ataskaitos gali būti sukurtos analizuoti tokius dalykus, kaip krovinių pristatymo kiekiai, transporto darbo laikas, neatitikimai ar paslaugų teikimo laikas. Duomenys gali tiksliai nustatyti, kokie gali būti tikėtini rezultatai, ar kaip išplėsti teigiamus rezultatus.

 

Daugiau informacijos apie Terra Logistics sistemą